Około 60 tysięcy biletów, czyli około czterech procent całej puli wejściówek na mecze finałowego turnieju piłkarskich mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie, trafi do klientów biznesowych. UEFA oferuje im - za specjalną cenę - wyjątkowe warunki oglądania meczów. Przeznaczone są dla nich najlepsze miejsca na trybunach, a także loże biznesowe, oddzielne zamknięte pomieszczenia z wyjściem na taras, gdzie umieszczone są krzesełka. Osoby, które kupując tzw. pakiety korporacyjne znajdą się w strefie Club Prestige, mają także zapewnioną specjalną obsługę i catering prowadzony przez wyspecjalizowaną, międzynarodową firmę. Przykładowe menu, jakie zaprezentowano we wtorek w loży prezydenckiej Stadionu Narodowego w Warszawie, to tylko część kulinarnych atrakcji. Do dyspozycji gości będzie bowiem także bogato zaopatrzony bar z wyborem win i mocniejszych alkoholi. Ceny tego typu biletów nie są niskie, ale jak ujawnił Robert Korzeniowski, konsultant UEFA Event, ogromna większość pakietów korporacyjnych została już sprzedana, a niektóre oferty rozeszły się w 100 procentach. Dotyczy to na przykład lóż biznesowych na stadionie w Kijowie. Właśnie pakiety obejmujące wynajęcie prywatnej loży cieszyły się dotychczas największym powodzeniem na Ukrainie, w Polsce większe było zainteresowanie pakietami Gold, oferującymi miejsca we wspólnym klubie biznesowym stadionu. Na większości stadionów nabywców znalazło już co najmniej 60-70 procent dostępnych wejściówek. Jak wyjaśniła Magdalena Mazany-Krasnodębska z UEFA Events średnia cena korporacyjnej wejściówki wynosi ok. 1700 euro. Najdroższy pakiet Gold - 16 meczów (15 w jednym z krajów plus finał) kosztuje 23 900 euro, a pakiet Platinum (z prywatną lożą) na wszystkie pięć spotkań w Warszawie - 13 400 euro. Wyniki losowania grup turnieju finałowego i wynikający z nich układ meczów spowodował jednak, że wzrosło zainteresowanie pojedynczymi spotkaniami i UEFA postanowiła zaoferować dodatkowe, tzw. narodowe pakiety, dedykowane fanom poszczególnych drużyn. Na przykład oferta dla kibiców rosyjskich obejmuje dwa mecze w Warszawie za 2900 euro, dla Greków mecz otwarcia i spotkanie z Czechami we Wrocławiu za 3400 euro, dla Hiszpanów - trzy mecze grupowe w Gdańsku za 2900 euro. Wszystkie ceny dotyczą biletu dla jednej osoby, najmniejszy pakiet obejmuje cztery bilety. Pakiety korporacyjne, obejmujące, obok biletów na wydzielone miejsca na trybunach, możliwość przebywania w części biznesowej stadionu, a także catering oraz korzystanie z parkingu, podzielone są na dwie kategorie - Platinum i Gold. Opcja Platinum obejmuje dodatkowo wynajęcie na wyłączność loży na stadionie i korzystania z niej przez dziewięć godzin w dniach meczowych.