Jak powiedział w środę na konferencji prasowej Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta, Poznań poprzez działania reklamowe komunikować będzie nie tylko swoje zaawansowanie w przygotowaniach do turnieju, ale także potencjał samego obiektu. Promocja odbywać się będzie poprzez reklamy w prasie, w Internecie, a także poprzez... rozdawanie nasion trawy. Kampania ma charakter ogólnopolski, trwać będzie do końca września. - Koncepcja kampanii reklamowej opiera się na komunikacie "A nam już trawa rośnie. Jesteśmy gotowi na mistrzostwa 2012". Poznań największe wyzwania związane z budową stadionu ma już za sobą - teraz możemy skupić się już tylko na murawie - poinformował Fromberg. Promocja stadionu prowadzona będzie poprzez reklamy w prasie. W jednym z tygodników oprócz nich znajdą się także saszetki z nasionami trawy. W największych miastach Polski, na 450 bilboardach pojawią się stadionowe plakaty. W Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Sopocie i Wrocławiu pojawią się promocyjne instalacje: piłkarska murawa oznaczona charakterystycznymi liniami boiska i z poznańskim logotypem. Fromberg poinformował też, że promocja odbywać się będzie także za pośrednictwem sieci internetowej, w tym na oficjalnym profilu miasta na portalu społecznościowym facebook. Oficjalne otwarcie obiektu odbędzie się 20 września, a uświetni je koncert Stinga.